Visar inlägg med etikett Dyrbara Händelser. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Dyrbara Händelser. Visa alla inlägg

15 april 2008

Första grillningen för i år 11/4, ute på terrassen!!
Liam käkar banan, mumma!

09 april 2008

Julia o Saga passar på att spela P3
Så kul med twister, Saga vann!!
Sååå gott!
Här kommer lite bilder från Liams farbrors födelsedag!!

20 mars 2008

Liam med kompisen Freddie
och kompisen Novia
Liam ska blåsa ut sitt första ljus!!
Det är smarrigt med smörgåstårta
Liam på sin nya bobby-car!
Liams födelsedag blev kanon! Tack alla för att ni kom, det var jättekul!
Liam fick många fina presenter, men att öppna alla paket förstod han sig inte på, tur att han har 2 st galna systrar som älskar att öppna paket, haha! Vi bjöd på smörgåstårta och en stor bildtårta och sen hade jag bakat en vit kladdkaka som jag hittade på matplatsen http://matplatsen.org/?p=291 hittar alltid recept från Vickan, och den var supergod!

19 mars 2008

Grattis till våran LIAM som fyller 1 år idag!!
Bilder kommer imorgon.