Visar inlägg med etikett Dyrbara Händelser. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Dyrbara Händelser. Visa alla inlägg
15 april 2008
20 mars 2008
Liams födelsedag blev kanon! Tack alla för att ni kom, det var jättekul!
Liam fick många fina presenter, men att öppna alla paket förstod han sig inte på, tur att han har 2 st galna systrar som älskar att öppna paket, haha! Vi bjöd på smörgåstårta och en stor bildtårta och sen hade jag bakat en vit kladdkaka som jag hittade på matplatsen http://matplatsen.org/?p=291 hittar alltid recept från Vickan, och den var supergod!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)

