14 mars 2008

Fredag idag, och kan säga att jag ser fram emot pizzan ikväll, har inte ätit lunch idag, så ja är superhungrig!! Saga har åkt till mormor och morfar och kommer hem på Måndag igen. Julia åker till hennes farbror och sover där tills Söndag. Skönt med lite storbarnsledighet. Imorgon på förmiddagen ska Micke och Liam till Öppna Förskolan på pappis. Så jag får lite tid för mig själv, det ska bli härligt. Ska upp på stan då och köpa inflyttningspresent till Angeline med familj, vi ska dit senare på middag, för alla som hjälpte de att flytta. Det ska bli kul! På Söndag blir det städdag för mig och Mickes del, eftersom Liam fyller år på Onsdag, då blir det kalas. Nä, nu ska jag hitta på nåt med Julia innan Micke kommer hem.

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh ny blogg :)

Härligt med lite egentid!!!! i bland måste man ladda batterierna alldeles själv. Hoppas helgen blev bra

kramar!!

Anonym sa...

Halloj Stumpan, vilken tjusig ny blogg du har!!!
Kikiar förbi bara för att önska Liam ett stort grattis på 1 årsdagen många kramar LInda och Siri!