14 mars 2008

Hej, mycket har hänt, sen ngra veckor tillbaka, har sökt jobb och står nu mellan 2 st som jag vill ha, det ena är säljare mot friskvårdsanläggningar och det andra är sponsrade länkar och att göra hemsidor. Det som jag helst vill ha är fasta tider och det andra är rörliga tider, bestämmer själv när och hur länge jag jobbar. Det sistnämda är mest aktuellt eftersom jag bara tänkt att jobba ett par dagar i veckan, det var tänkt att Micke skulle ta ut pappadagar de dagar jag jobbar. Men skulle jag alltså ta det jobbet som innebär varje dag 8-17 så måste Micke vara hemma hela tiden??????? Kan säga att detta är svååårt. Vi ska sätta oss ner och prata igenom detta i helgen, för på Måndag är det tänkt att jag ska till Västerås på utbildning, för jobbet mot Friskvårdsanläggningarna som jag har tackat ja till, men inte skrivit ngt kontrakt mot ännu. De på det andra jobbet ringde idag och sa att det var mitt om jag ville och det är start i 1:a Maj. Hm, kanske går att köra båda jobben samtidigt?! Det var lite som hänt...kommer mer sen, kram alla och ha en jättegosig helg.

Inga kommentarer: